rukenzugurli Arkadaşlar merhaba burun tıkanıklığı ve boğaz ağrısı, grip yasıyorum ne kullanmamı önerirsiniz?
kahvesever__ rukenzugurli valla canım bende bir haftadır yaşıyorum hatta corona dan şüphelendi doktorum 2 gün üst üste corona testi yapmışlardı bana doğal yöntemlerle geçmiyor çok şey denedim doktorunuza gidip muane olun ben öyle yaptım antibiyotik fallan verdi bana
MerveeD rukenzugurli merhaba cok gecmıs olsun bende ıkı gundur oyleydı cok sukur bugun toparladım hemen doktoruma dun sordum gunde 3 tane sabah ogle aksam agrınız cok olursa parol ıcebılırsın ve sambutus diye bir ilaç varmıs onuda kullanabilirsin dedı ben bal limon ılık suyu vee portakal nar suyu ıcıyorum cok sukur 3 gunde toparladım yarına daha ıyı olurum dıye dusunuyorum
FatihBatur rukenzugurli aynı 3 hafta önce griptim iylestim şimdi tekrar gribim korona testi vermekten burnum yıprandı artık 🤦♀️ Doktorum C vitamini verdi onu kullandım eczaneden bogaz pastili aldım o cok iyi geldi bana bide ballı limonlu ıhlamur
rukenzugurli nevarneyokk Tek boğaz ağrısıyla şüphelenmek istemedim doğrusu☺️ Bilmyiorm umarım değilimdir
demkose Taze zencefil, limon, bal karışımı ve her sabah portakal limon suyu içerek atlattım ben de. Belki size de faydası olabilir. Geçmiş olsun.