Rozi_annesi Arkadaşlar belim çok kötü arıyor nerdeyse oturup kalkamıyorum 4 aylık hamileyim bu durduruDa olan var mi
Kdrblnt Rozi_annesi bende 4 buçuk aylığım aynı durumdayım.belimin bir noktası kopacak derecede çalışıyorum akşama kadar sandalyede oturuyorum bide o da zorluyo beni..
Rozi_annesi Çok kötü geçmiş olsun vallahi yanında kimse yoksa zor evimi çöp götürüyor birşeyleri haftada birkez yapiyorum
Bebetonunannesii Bnde 4 buçuk aylık gebeyim bnmde şiddetli bi şekilde ağrıyor. Bi çözümde bulamadım 9. Ay napıcam bilmiyorum 🥺