Hanımlar 26 hafta oldum ikinci gebeliğim. Neredeyse her hareketinde genital bölgemde aşırı acı oluyor bebeği çok aşağıda hissediyorum. İlk gebeliğim de hiç yaşamadığım bir durumdu sizce neden olabilir. Erkenden doguracakmis gibi hissediyorum böyle olduğu zaman