boze94 Kızlar 2. bebeğime hamileyim doktorum balık yağına başlayalım dedi ama marka önermedi seçimi bana bıraktı bende kararsız kaldım sizin kullanıp memnun kaldıklarınız hangileri?
Tughanalpinannesii_ boze94 ben regenesis max kullandım tavsiye ederim kokusu vs yok mide bulandırmiyor. bol su ile içmeniz gerekiyor biraz sert kapsül olduğu için.
bebitooooo sevimkelam Çiğnenebilenden kullandınız değil mi? Ben kapsüllü ilaçları yutamıyorum. Ben de alacağım ama hamilelere yararlı olur mu diye endişelerim vardı. Size doktorunuz mu tavsiye etti .
sevimkelam boze94 Tadı güzel limon portakal aromalı ben de bulantılı bi hamilelik geçirmiştim hiç bulantı yapmadı bu
sevimkelam bebitooooo Kapsul değil canim çiğneyip tutuluyo ben de o yüzden tercih ettim. Hamileler icin gayet yararlı zaten doktorum önerdi bana da içinde d vitamini de var
boze94 sevimkelam Tamamdır çok teşekkür ederim yazdığın için birazdan çıkcam dışarı eczaneye de uğrayım çok sağol
bebitooooo sevimkelam Teşekkür ederim. Kullandığınız ilacım tam ismi easy fishoil yetişkinler için olanı mı beyaz kutuda benim de bir an önce alıp kullanmam lazım onun için soruyorum 🙂