Ben biberonu 1 tane küçük boy cam aldım bastada lazım olurda kullanılır kullanılmazsada elbet ilerleyen zamanalrda mama yemeyen cocuk olsada su içirmek için onunla baslarım diye düşündüm. Pompa içinde mochi aldım sadece bebek emerken yada cok doldugunda toparlamak için eger sütüm gelmezse elektrikliyi o zaman temin edicem baslangıcta nolcagını bilmediğimiz için fiyatıda baya oldugu için onu sonraya bıraktım.