Medine46 Medine46 ben öğrendiğim gibi başladım 1 2 bişi aldım canım sonra cinsiyet kesinleşince başladım alışverişe hız kesmeden odası arabası büyük şeyleri hemen tamamladım iyi ki de yapmışım çok linç yedim tabi çevremden ne olcağı belli değil sen neden alıyorsun 30 dan sonra başlanır vs gibi ama iyi ki hurafelerle yaşayanların lafına itibar etmeyip almışım 500 tl ye aldığım ahşap beşik şuan 1300 tl ben karıma bakarım açıkçası bu ekonomik durumlarda beklemenizi hiç ama hiç tavsiye etmiyorum. 30.haftada sağlık ocağımı yakınıma tasıdım bebek doğunca rahat gidebilmek adına ordaki ebe şansıma o kadar iyi çıktı ki anlatamam kadın 96 senesinden beri ebelik yapıyormuş. Herşeyi en ince detayıyla anlattı bana ve dönüp dediki hastane çantan hazırdır diye düşünüyorum dedi 😂 tabi ben herşeyi aldım ama yıkayıp ütüleyip hazırlık yapmadım daha var diye yaydım kendimi. Oda bana artık potansiyel doğum yapabilecek biri olduğumu söyledi herşey normal gitmesine rağmen… O yüzden sen sen ol tavsiyem dir ki sona hiç bişi bırakma hemen eve dönüp işe koyuldum. 32. Haftadayım ve herşeyi iyi ki erkenden yapmışım. Tek bıraktığım şeyler sona çikolata kapı süsü vs keşke onlarıda halletseymişim diyorum şimdi kilo alımım olmamasına rağmen( toplam 2 kilo aldım) hareketlerim çok kısıtlandı. Anneme kayınvalideme şunu al bunu al diyorum kendim gidip seçemiyorum çarşıdan çarşı bizim bursada bayır hep çıkmam çok zor. Uzun oldu biraz ama kusura bakmayın hiç bir anne adayı zorlanmasın ileride diye yazdım. Sağlıkla bebişlerimizi kucağımıza almak dileğiyle 🥰