mehbur ReyhanBozdemir 20 ve 24 ☺️ Bana doktorum öyle söylemişti sağlık ocağından arıyorlar zaten canım kayıt yaptırdıysan
CansuOztomurcuk Ben dün ilk aşımı oldum 20+3. 20’de gel demişti bana sağlık ocağındaki ebem. Bir sonraki aşım da 24. Haftada olacakmış.