Berrasirin Saglik ocagi ebesi hamilelik icin kaydimi acmaya gittigimde bana bellirli tarihlerde gel demisti.(not yazip vermisti) soramadim da neden bilgisi olan yardimci olabilir mi
gbyalcin Berrasirin kilo, tansiyon vs kontrol etmek için bi de tetanoz aşılarınız için tarihler veriliyo
Rumeysaakyr Berrasirin aşı yapıyorlar canım mesela diğer hamileliğinde eline çivi batsa bıçak yarası falan olduğunda bida aşı yaptırmana gerek kalmıyor tetenoz aşısı yapşyor
Beyzan738 Berrasirin kontrol amaçlı canm takip ediyor işte belirli zamanlarda vurunman gereken aşılar oluyor soluyolar gidip vurunuyosun flan .. bende yarın tetanoz aşısı vuruncam biraz geç kaldm ama sknti olmaz gel Vuralm dedi sabah gdecem
Arazynp Berrasirin kan veriyorsun canim. Tahlil için. Hemsire de kilona tansiyonuna bakiyor. Genel bir muayene. Tetenoz asisi icin de gelecegin zamani söylüyor.
Berrasirin Rumeysaakyr kendi doktorum tetanoz asisini 20 haftandan sonra yap demisti simdi 19 haftamdayim bir hafta gec gitsem bisey olur mu ?
aanemon-6 Berrasirin olmaz ben de 1 hafta geç gitti. Hatta aşımı ilk doz 28 haftalık ikinci dozu 33 te falan yaptım sıkıntı olmuyor
Berrasirin gbyalcin soyledigi tarihten 10 gun gecmis 😟ve ben bunu yeni gordum bir sorun olurmu yarin gitsem 😢
gbyalcin Berrasirin yoo gidin hemen bişey olmaz. İlkini ben de unutup dört gün sonra gitmiştim sonrakini de ona göre ayarladılar bişey olmadı