hanzade0 merhaba,ben 27+2 deyim. Devlet Hastanesi’nde Esra hanımla başlamıştım. Her ay düzenli olarak Karabük Medikar Hastanesi’ne muayeneye gidiyorum. Bazende Aktip a Dilara hanıma gidiyorum. Devlet Hastanesi’ne en son 12 haftalıkken gittim🙄 çok memnun kalmadım. Bengi hanıma hamile kalmadan önce gitmiştim kanamam olmuştu,ama ondan da memnun kalmadım. Devlet hastanesinde Vecdi bey var, o da hasta almıyor,onun ilgisi güzel. İmkanınız varsa Aktıp a Dilara hanıma gidin,ilgisi çok iyi. Bartın sağlık konusunda malesef çok yetersiz bir il😟