sema_aa nst ölçümü yapan abla karnını rahatsız et arada dedi, bebeğimin normalde hareketleri çok aktif ilk nstye bağlandığında hiç hareket etmedi, ben de tedirgin oldum oradaki abla bebişini biraz rahatsız et dedi. Sonra oğluşum kıpırdamaya başladı 😌 arada bir yine yaptım sonuçlar iyiydi