Kızlar dün sabah ve bugün sabah uyandığımda peçeteye hafif pembe bi akıntı geliyor koyu değil ama önceki günler gibi şeffafta değil belli yani kırık bi pembe. Nişan mıdır acaba ağrım sancım felan yok oyüzden hastaneye gitmedim. Nişan kahverengi mi oluyor ya da biraz yoğun