Gulbaur Mrb arkadaslar. 17 haftalık gebeyim. Bu benim ikinci hamileliğim ve daha bebeğimi hissetmiyrum. Normal mi daha erken mi sizce.
Papatya-Kokusu Gulbaur merhaba normal bende 18. Haftadan sonra düzenli şekilde aa evet bebeğim siye hissetmeye başladım 2. Benimde 😊
Baldandamla Gulbaur Ben de ilk gebeligimde erken hissetmiştim bu 2. Daha erken hissetmeyi bekliyordum ama hâlâ birşey yok
Gulbaur Hadi bakalım inşallah normaldir. İlk gebeligimde 20 haftalarda hissetmeye başladım ama bunu daha bekliydm daha tık yok