Valide Ezgi2828 gebeliğimin 2. Ayında yaptırdım, ikiz gebeyim o yüzden çok sık kontrole gitmem gerekti kan tahlili muayene vs ücret ödemedim 2 hafta sonra doğumum var inşallah, Demir sağlık iki can hamilelik yaptırmıştım
Gumus25 Ezgi2828 o zaman bence kesin yaptirmalisiniz çok avantajlı oluyor çünkü muayene ücretleri artık baya yükseldi tabi doğum da
Ezgi2828 Gumus25 bende öyle düşünüyorum herşeyi karşılamıyorlar ama en azından maddi açıdan destek olur