2melekannesii___ ipekveannesi Bizde de tersini soylerler. Annemde tutuyor bende 2. cinsiyetini öğrenince anliycz 😂😂
Mminikmucizemmm 2melekannesii___ her yerde 😂 son iki haftadır ağırlıklı olarak solda, cinsiyet erkek 🙏
Hatice_32 2melekannesii___ öyle olduğunu zannetmiyorum ilk gebeliğimde sağ taraftaydi oglum oldu şimdi ikinci gebeliğin sol tarafta yine erkek
Laleozkan_09 2melekannesii___ benim hep sağda 36 haftalığız ama kız 😅😅😅😅 erkek değil bebeğim bana da öyle dediler ama doktor kız diyor ısrarla🥰🥰🥰
beren1901 2melekannesii___ kızım hep solda duruyordu.şimdi oğluma hamileyim sabit yeri yok geziyo içerde 😄
Burcinirak 2melekannesii___ bende tam tersini duydum kız sağda erkek solda.Benimle birlikte 3 arkadaşım hamile onların bebekleri bu dediğime uyuyor ama bende bebişim sağda ve erkek 🙈