Haticeliz Merhabalar ben 19 haftalık gebeyim fakat bebeğin vücudu 16 haftalıkta kaldı malesef gelişme geriliği var ara çok açılıyor gitgitde ne olucak bilmiyorum 🤷♀️ kafayı yemek üzereyim bebeğimi alıcaklar benden sanırım
aleladebirmom Haticeliz hayır almazlar vitaminlerine sarıl bol kaşar muz ceviz süt bunları tüket kussan bile tüket inşallah iyi gelir kötü düşünme 💕
Betfer Haticeliz bende de üç hafta gerilik vardı . Kaşar peyniri , muz , tahin pekmez ye cnm inşallah sağ Salim ve zamanında kucağına alırsın
Yagmurdgdgn13 Haticeliz hmm. Bebeğin yapısı da öyle olabilir. Yavaş yavaş gelişiyordur belki kötü düşünmeyin.
Haticeliz Yagmurdgdgn13 bu haftalarda öyle olmaz dedi doktor yapısal olma dedi kesinlikle o ileriki haftalar için gerçekli dedi
Papatya-Kokusu Haticeliz 18. Haftada başladı gelişim geriliği 24+3 haftalığız hala devam ediyor ama gelişmeyede devam ediyor bizde devam ettiği yere kadar gideceğiz inşaAllah 28-29ları görücez doktorum o haftalara kadar bekleyecek herhangi bir sorun olmadığı sürece ayrıca haftada bid kontrole gidiyorum kan akısına bakılıyır
Haticeliz Papatya-Kokusu ama gelişme varmı destek için herhangi birsey yaptınız mı kaç hafta geriden di
Papatya-Kokusu Haticeliz rahim kan akışımda biraz direnç var ama suanlık çok büyük bir problem yok dedi o kadar kötü değilmiş birde plesentam aşağıda oda etkiliyor büyük ihtimal dedi hergün nesquikle süt içmeye çalışıyorum bir umut ve muz yiyorum yumurta yemeye calısıyorum yeşillik salata yiyorum
Papatya-Kokusu Haticeliz birde doktorum bana kalsiyum yazdı kilo alsın diye tabi mükemmel etki yapmadı ama ufakta olsa gelişimi devam ediyor
Haticeliz Papatya-Kokusu dua Edin şimdi doktora gidiyorum ins iyi olur peki kan akısı olayını nasıl tespit ettiler ayrıntılı ultrasondan mı
Papatya-Kokusu Haticeliz yok canım doktorum bebekte haftasından geri kalma olayı başlayınca rahim kan akısımı dinledi orda gördü birde bende plesenta damarlarında yani bebe besleyen damarlardan biri eksikmiş bunların hepside bebeğe yeterli besin gitmesini biraz engelletiyor işte inşaAllah gelişimi devam ediyordur strest yapma bende cok üzülmüştüm ama alıstım artık
Papatya-Kokusu Haticeliz kalbi durmadığı sürece buna müsade etmeyin benim doktorum kalbi atıyor kan akısıda bozulmadığı sürece almayız dedi