@kckelf123 ilk 4 ay sadece zeytin ve tost yedim yatak odasında yaşadım aralık ocak şubat aylarında cam açık uyudum sabaha kadar oturma odası mutfak giremedim çok zor hiç yaşamayın bence 😊bulantısız hayat çok güzel herkesin bulantısı olmayabilir çok şanslısınız 😊