balinannesi20 cnm ben de 9 +3 haftalık hamileyim geçen hafta 8. Haftamda benim de öyleydi hem kasik agrım vardi hem de kanamam oldu doktor normal dedi hem rahim büyüyomuş hem plesanta progesteron hormonunu üretme görevini devraldığı için böyle ağrılar olabiliyomus