Seydanur1993 Doltora gitim 6 +4 deyim daha kalp atışı yok kücük görülmez dedi iki hafta sonra gel dedi ama normal dedi herşey başına gelen varmı kızlar
Zeyna27 Seydanur1993 evet bende gittiğimde duymadım ama 7. Haftanın başında gittim ultrasona göre 6+5 çıktı duymuştum olabilir daha bat tarihimize göre söylüyoruz haftayı fakat bebek geriden gelebilir yumurtlama yada hamile kaldığımız zamanı bilmediğimiz için ben şuan 7+5 deyim
Kele-bekler1 İnsallah birdahakine duyarsın canım hiç stres yapma kimileri geç duyuyor döllenmeyle alakalı🥰 bizde 6+5 ilken gidicez bir hafta sonra insallah bizde duyarız peki karından mı baktı canımm? Seydanur1993
Seydanur1993 Kele-bekler1 Evet karnımdan baktı daha kücük dedi kalp atışı duyulmaz ama haftaya göre normal dedi
Aslannn Seydanur1993 bende bugün 7+0haftamdayim kalp atışı görünmedi bebek gelidmis dedi pazartesi gel bakalım hala kalp atışı olmasa eğer kürtaj yapacak😞
Seydanur1993 Aslannn Hemen yaptırma canım bir kac doktora daha git biraz daha bekle beni 8 hafta olunca cağırdı birdaha
Gamzeates Seydanur1993 olabiliyor canım benim de 6+2 de gittim karnımdan görmemişti doktor alttan bakalım mı dedi olur dedim alttan bakınca bebişi ve kalp atısını gösterdi daha küçük diye göremiyolar olabilir tabiiki
Captmom Seydanur1993 ben 6+1 de gittim, kalp atışı görülmedi ama bebek oluşmuştu. 7+0 da gittiğimde kalp atışını da gördük çok şükür 🤲🏻