Kızlar ben yakın zamanda hamile olduğumu öğrendim. Aradım doktorumu randevu yaptım. Almanyada yaşıyorum bu arada gittiğim küçük bi klinik gibi. Doktor ne kan testi yaptı nede idrar testi zaten randevu akşam 4 deydi ben 5 de anca girdim bi ultrasonla baktı alttan tamam kalp atışı daha duyulmadı zaten ama sinir oldum insan bari bi kanda bakar bide diğer randevu ocağın ortasında ve ben o zaman 12 hafta oluyorum, ya çocuğun kalp atışı yoksa ben boşuna heveslenmiş oluyorum.acaba bi bahaneyle tekrar gidip ultrasona bi girsem ki