Korunmuyoruz nasipse bebek istiyoruz. Bat 19 aralik. Gectigimiz cumartesi erken gebelik testi yaptim coook erken yaptim biliyorum hayaller cizgi bile yoktu ama kasiklarimda agri var ara ara. Ve sorum şu göğüslerimin ucu normalde icine gomuktur Benim. Son zamanalrda cok belirgin ve sadece ucuna dokununca hafif bir sızı oluyor uclari kasiniyor. kenarlarinda da sivilce gib seyler belirgin sizce bu gebelik belirtisi mi. Birdaha testmi yapsam saglik ocagina gidicem cuma kan vermeye beklesemmi cumaya kadar. Beklemek coook zor 😄