Nebyaa bebeğin aylık olarak takibi yapılır, 4 hafta da bir gidilmesinin sebebi budur. Ultrason ses dalgaları ile görüntü verir. Sadece kalp atışını dinlemenin zararı var diye biliyorum. Radyasyon yayıyor demeniz yanlış olmuş. Bu duruma göre telefonlar daha zararlı asıl radyasyonu onlar yayıyor.