Kızlar beni önceki postarımdan tanıyanlar vardır… Biliyorsunuz ki ssvd doğum istiyorum bugün 40.haftam… Ve öğleden sonra kontrolüm var.. Ben burda gördüğüm dua isteyen herkese içimden hep dua ettim fatihalar ayetel kürsiler okudum Allah biliyor.. Şimdi sıra bana geliyor doğum zamanı geldi çattı gün bitti artık ama açılma yoktu sancı yeterli değildi. Benim içinde dua edermisiniz ssvd doğum hayalim için bugünkü kontrolünde artık her şey güzel ilerlesin🤲 bende paylaşayım müthiş bir normal doğum yaptım yavrum kucağıma aldım diye🤲😊