Tgcycl Brvndkm ben de 11+2yim sadece bel ağrısı var o kadar bence biz sansliyiz bulantı kusma olmadığı icin
Brvndkm Zehra9616 daha önce iki kürtajım var bunun kalp atışını falan duydum şükür ama yinede korkuyorum 😞
Klcaysgl 15+5 haftadan merhabaa ♥️ bulantilarim geçti çok şükür prilam dr ilaçimi birakdim 😎 inş bidaha uğramazzz ve bütün hamilelere duam inş onlarin da tez vakitte geçer bulantilari 😇