Seydanuurr4 umutlandırmak istemem ama benim testimde bu şekilde olmustu hatta 4 tane daha yapmıştım yanlışlık vardır diye hepsinde aynı çıkmıştı kan vermiştim muayene olmuştum rahim kalınlığı göründü ve 2 saat sonra kan sonucum çıktığında gebe oldugumu ogrendim sonrasi yükselmesi için beklemiştim 2 gun sonra tekrar kan verilip bakildi şuan 35+1 günlüğüm inşallah sizin içinde hayirlisi olur 🌸