Kızlar ne yapsam olmuyor sanırım artık strese bağlı kabızlık yaşıyorum cuma günü kontrole gitcem ama sizin varmı neler yapıyosunuz kuru kayısı kabuklu elma vs herşeyi denedim ama yok.
Gerçi ilk dogumumdan sonra böyle olmaya başladım korktum sezeryandan sonra ama bu kadar olmuyodu 2 tane de düsügüm var şuan tekrar hamileyim 5 haftalık zorlamakta istemiyorum cokta korkuyorum yeniden Aynı duyguları yaşamaktan bilmiyorum doktor ilaç yazıyor mu kabızlık için