Elifikiz Kızlar merhaba ☺️ 23+6 dayım da arada karnım ritmik olarak pıt pıt ediyo sizce hıçkırığı bu haftalarda hissedebilir miyim yoksa karnım mı seyriyo 🤔😄
Zehra9616 Elifikiz hickirik o cnm normal artik cok cok hissedersin yada cis yaparken titremesini falan hissedersin😊
MerveNur- Elifikiz valla ben 30larda hissetmeye başladım hıçkırıkları bi tarafta başlıyor dakikalarca aynı ritimde pıt pıt atıyor 😂
Elifikiz Zehra9616 yaaa ayy yerim onun miniş hıçkırığını 🤩 ada çişini hissetmedim ama o pıt pıtlar artık bazen oluyo 🥰
dugmeannesi Zehra9616 Aaaa çiş yaparken titriyolarmi hickirigini hissediyorum 28 hafta olcam ama çiş olayına hiç dikkat etmedim cinsiyet erkek nasıl bı his oluyo
Zehra9616 dugmeannesi 😊😊 her zaman degil ama nadir hissedersin ozellikle yatarken daha net hiselsedir😊
dugmeannesi Zehra9616 ya bir kere öyle olur gibi oldu ama ben kaslardan filandir diye düşündüm bundan sonra dikkat ediyim bakım bı yapiyomu😁😁hepimiz sagliklica alalım inşallah
Elifikiz MerveNur- evet benımde öyle oluyo bende dedım erken mı acaba karnım mı seyriyo içten dedim ama hıçkırık sanırım çünkü araları eşit şekilde pıtırdıyo😄