Merveee12 normal dogumda israrci olun. Doktorunuz boyle bir seyde nasil vicdani rahat edip israrci olabiliyor gercekten sasiriyorum boyle seyler duyunca. Bence dogumdan sonra da bu diretmelerini cimere filan sikayet edin. Normal dogum hususunda bir sikintiniz engeliniz yoksa neden sezaryen yapasiniz, boyle sacmalik olur mu?