Sakinem212 Bir kaç gündür bebeğimin hareketleri çok azaldı bu haftalarda günde kaç hareket etmesi lazım 2 gebeliğim unutmuşum tekmleemiyor sadece dönüyor üstelik tedirgin oluyorum.
misirveannesi Sakinem212 bende de azaldı aynı hafta. Hatta bi gece korkup acile gidip nst e girdm. Uyuyordu 🧐
MerveNur- Sakinem212 ben tekmeyi unuttum resmen günde bikaç kere belki tekmeliyor genel olarak ordan oraya dönüyor ama bence bu da hareket yani 34üz bu arada
Sakinem212 Zehra9616 hiç hereket etmiyor demedim günde kaç hareket yapması laızm yarın randevum var doktpra gidcm
Sakinem212 MerveNur- ben hiç tekme hiseetmiyorum kendini itiyor genelde sağa sola dönüyor toplanıyor nts ye hiç girdiniz mi? Bu 2 gecedir ağrımda var adet sancısı gibi
Birmelekbiranne Sakinem212 En son doktora gittiğim de doktorum günde 10 hareket demişti. Bazı yerlerde de 2 saatte 10 hareket yazıyor.
Tuba_2013 Sakinem212 33 +2bende arkdasım 2 gundur benimde adet sancısı gibi sancim oluyor ilk hamileliğimde dogumumu sezeryan yaptım normal doğumun sancısını bilmiyorum neden oluyoe acaba 😔
Mltm07 Sakinem212 ya birtek benimkimi bu kadar hareketli karnimi deliyor sanki gostersem soka girersiniz bence az hareketli olmasi daha iyi cok aci cekiyorum 😰
Derya2867 Mltm07 ay ben de senin gibiyim gece uykusu haram oldu sürekli tekme hıçkırık toplanma vs uyutmuyor gündüz ses Seda yok gece çoşuyor
misirveannesi Acemianne__ anne aç kaldıkca bebek uyur dediler ordakiler. Aslında aç kalmıyorum ama ara öğün yapmak gerekiyomus devamlı. Gece 2 de eve geldim ayran içtim ceviz yedim oynamaya basladı :/