zennure-45B Kızlar dün bebeğimi gördüm 11 haftalık olduk buguuun ve çok güzeldi hareketlenmiş kıpır kıpır dı birde yüz üstü yatmış çılgın civciv Böyle yatanlara kız diyorlar sizce doğrumu 👼🤗
MerveeD zennure-45B bende 14. Haftada gttım yüz üstü yatmıs zar zor doktorum karnımı sallaya sallaya cevirdi ve %80 kız dedi pazartesi kontrolum var cok sabırsızlanıyorummm❤️❤️
babynil @zennure-45B 12de bizimde yuzustu yatti donmedi gostermedi cinsiyetini. Smdi de surekli donuo dogum seklini degistirip duruo 😂 gidioruz sezeryan 2hafta sonra normal 2hafta sonra sezeryan 😂 bence cok yaramazlar