__zhr56__ benim ilk gebeliğim 36+5 deyim catı muayenesi yapıldı catın dar dedi eve doktorum henüz bisi demedi 37 de tekrar bakılacak ama eve catn dar normal dogum zor olur dedi ama eli Cok ahır ve sert bir bayandu kendimi acaip sıktm acaba normal dogum olmazmı ondan önce devlet hastanesi muayne etti alttan ama catın darr oldugunu demedi bilginiz varsa destek olur musunz