Suhedaaemiroglu Kızlar 29 kasım da çatlama iğnesi oldum geçen ay reglim 15 inde olmuştu ama pco var bende bu ay ne zaman olur kestiremiyorum test yapsam mı bilemiyorum negatif çıkmasından korkuyorum 🤦🏻♀️ Bu durumu yaşayan var mı aranızda
Sksksksks Suhedaaemiroglu iğneden 12 14 gün sonra kesın sonuc verir testler erken gebelik testı yapın bence
Suhedaaemiroglu Sksksksks hemen yapmalı mıyım yoksa bi kaç gün daha beklesem mi test yapıp negatif görmek istemiyorum 🤦🏻♀️
Suhedaaemiroglu gunesligun korkuyorum test yapmaya yaklaşık 14 aydır gebe kalmaya çalışıyorum ilk defa bu ay çatlama iğnesi vuruldum 14 aydır negatif görüyorum psikolojim bozuluyor artık 🤦🏻♀️
Suhedaaemiroglu Sksksksks sanırım biraz cesarete ve morale ihtiyacım vardı şu an yapamam çalışıyorum ama akşam yapıcam 🥰
gunesligun Suhedaaemiroglu ama varsa çıkar artık. Beklemenin manası yok ki. Yoksa da öğrenip yoluna bakarsn. Hiç korkma cesaretli ol
Sksksksks Suhedaaemiroglu yada istersen sabak ilk idrarla yap gönlündeki neyse o olsun inşallah canım 🤲💖 seni anlıyorum 2 senedir evlıyım 1 senedir cabalıyorum insanın ister istemez umudu kalmıyo
Suhedaaemiroglu Sksksksks bende aynı 3 yıl olacak evleneli benimde işte 1 yıldan fazladır bekliyorum Rabbim hepimizin gönlüne göre versin inşallah en doğru zamanda olur 🥰 ever sabah denemek daha mantıklı haklısın
Sksksksks Suhedaaemiroglu amin inşallah canım bizide jaber etmeyı unutma güzel haberlerle gelırsın inşallah 😘
Suhedaaemiroglu Sksksksks bu ay da olmadı maalesef hasta oldum bu gün 🤦🏻♀️ Önümüzde ki aya kaldı umutlar 😏
Sksksksks Suhedaaemiroglu hayırlısı olsun canım Rabbım geciktiriyorsa güzellestiriyordur bende hasta olmadım dün test negatıftı bugun yarın olurum