Asell3 31+3 haftalığız 1.450 gramız ama 2 hafta geriden geliyoruz böyle bir durum yaşayan var mı veya normal doğum yapan
yigitegenin_annesi1 Asell3 benimde grriden geliyor ama son adet trihine göre doğum oluyor ve nromal sayılıyor
Asell3 yigitegenin_annesi1 bizimde normal dedi herseye sadece 2 hafta geri görünüyor gelişi falanda sorun yok