Derya2867 Merhaba 🌼 bende 6 gün önce Spinal anestezi ile doğum yaptım iğne hiç acıtmadı, karnıma kum torbası koyulmadı, sonda takılıp çıkarılırken acı hissetmedim 🙂 Mide bulantısı evet 2-3 dk oldu ama öyle dayanılmayacak gibi değil dikim esnasında kusmuyorsunuz zaten sadece hafif bir bulantı oluyor korkmayın 🙂 hayırlı doğumlar dilerim size sağsalim 🙏🤭