Gamzecem Kızlar 5. Haftaya girdik az önce lavoboya gittiğimde farkettim çamaşırında çok az koyu renkte lekelenme vardı peçeteyede az miktarda geldi 5. Haftada yaşayan var mı ?
suadeeee Gamzecem ben 13. Haftada felan yaşamıştım o kadar koyu değil pembemsiydi direk acile gittim alttan ultrasonla baktılar bi sorun yok dediler yine de düşük riski olabilir diye progestan verdiler bi iki gün kullanıp bırakmıştım ama bol bol dinlenmiştim
Gamzecem suadeeee çamaşırında kahverengi gibiydi pecetede açık pembe gibi ve akiskandi ne kadar devam etmişti peki zaten bugün sol yumurtam çok fazla agriyordu regli olucak gibi cuma randevum var benimde duruma göre yazıyım sabah doktoruma
suadeeee Gamzecem benim çamaşırda yoktu idrarımı yaptıktan sonra sizin dediğiniz gibi akışkan pembe şekilde tuvalet kağıdına silince geldi başka da gelmedi durdu yanlış hatırlamıyosam alttan muayene ettikten sonra da azıcık geldi