Merveikratanem kadikizi yoo çok kolay oldu doğumum sadece bebeğim yukardaydu doğum esnasında aşağı indi dogumum uzun sürmedi kolaydı açılma ile bebeğin aşağı inmesi vakit aldı
Deletedmom_33 Somerkadir4 Sat göre son 69 ama bizim büyük ihtimalle sezeryan bana göre 55 gün filan var 😊