Aekadaslar ben sola yatsam sol tarafım ve sağa yatsam sag tarafım boynumdan asagiya doğru aşırı derecede ağrıyor. Yatakta ağlaya ağlaya yatiyorum 😞Hatta bu gece kalktım eşime masaj yaptırdım ama yine agriyor..Sizinde öyle mi?Ayrıca parmaklarım da agriyor.Neden böyle oluyor ,halbuki kalın da giyiyorum terleyip üşütüyorum desem.Yarın sabah dogumum var ama konforlu uyuyamiyorum?