ebruus epidural aldınız sanırım. Bende ilk doğumumu öyle yaptım. Çok az kalmış ne mutlu size. Hiç acı hissetmeyeceksiniz çıkış anında ☺️ çok heyecanlisinizdir şuan. Çok az kalmış kavuşmanıza. Acı falan düşünmeyin, hiç birşey olmayacak. Birazdan bebeğiniz kucağınıza 😍