nurn MslAknn neden 38de aldınız sunı sancıyı sorın mu vardı ben de aldım kızımda sımdıde ıstedım 41den önce veremeyuz dedıl er
MslAknn nurn normalmkontrole gıttım alttan muayene oldum acılmammbaslamıstı mecbur yatıs oldu bekledık 1 gece gelmeyınce sunı verdıler 🧐