biroglanannesii https://imgyukle.com/i/kfzxnh https://imgyukle.com/i/kfz5Xn Kızlar regl yoğun olduğum için hamile kalmadan önce bu gece pedinden almıştım . Doğumuma az kaldı ve doğumdan sonrada bunu kullanmak istiyorum baya büyük ve uzun . Ama markasını hatırlamıyorum paketini atmışım bu tek kalmış . Bilen varsa beni aydınlatabilir mi lütfen 🤦🏻♀️
Asyamm21 biroglanannesii molped sızıntılara karşı bariyer korumalı yaz mor paket canım bende kullanıyorum
Deletedmom_33 biroglanannesii Molped son çıkan bariyerlisi bu bende bunu kullanıyorum normalde regl iken 3 gün. Çantaya koydum bakalım ekstra depend alacağım normalde de kanamam çok oluyor sanırım doğumda da çok olur
hunilimom biroglanannesii evet baya büyük molped mor kabı ama doğumdan sonra biraz küçük gelebilir kanama yoğun oluyor cunki ben depend kullandım
biroglanannesii Asyamm21 İnşallah aynı şeyden bahsediyoruzdur yanlış almam 😂 Baya uzun dimi böyle bebek bezi gibi 🤦🏻♀️
Deletedmom_33 biroglanannesii Evet ben onu veya kotex gece kullanıyorum. Gündüz olanları sade 4-5. Gün anca. Onun haricinde hangi uzun gece var onu alıyorum 😅😅
Asyamm21 biroglanannesii aynı canım bende de var açtım baktım paketleri aynı uzun baya yanlarında uzun bariyer var