Gebeliğimin 34.haftasinda bende öksürük, eklem ve kemik ağrıları yaşadım. 3 hafta sürdü neredeyse ben 2 dozumu da olmustum ama test vermeme rağmen negatif çıkmıştı. Korkmayın belki de degilsinizdir. Ara salgını dediğimiz bir salgın dolaşıyor ortalıkta. Meyve ve bol bol su tüketin ben oyle atlatabildim ancak. Gecmis olsun inşallah bir an once sağlığınıza kavusursunuz.