Nslhnfdn
Merhaba anneler. Bu sicak havalar da bir yandan yanarken bir yandan da grip olmayi basarmisim. Burun akintisi ve ve bas agrisi cekiyorum parol ictim ama etkisi olacagini pek dusunmuyorum. Ayni durumu yasayan var mi ? Nasil basa ciktiniz ?
Glstn
Been beeeen😔5 gün oldu atlatabilmiş değilim hala.Ama maden suyuna limon sıkıp içiyorum iyi geliyor.Güç veriyor vitamin .Bir de pazardan misket mandalina aldım onu yiyorum.C vitamini almaya çalışıyorum.
BurcuDiner
Bende çok kötüydüm parol fayda etmedi hiç kkb ye gittim antibiyotik verdik sprey verdi şimdi iyim Allah’a şükür tabi reçeteyi kendi doktorumada gösterdim o yönlendirmişti zaten kkb ye bence doktora git çok geçmiş olsun