Evet sewgili anneler dün gece nişanım gelmişti 12. Gecesi bu akşam saatlerinde suyum patladı 2 doğumum da normal ve dikişsiz olmuştu hastaneye gelir gelmez tam açıklık vardı ve sancım yoktu alttan muane sırasında çatalda bebek maalesef ters döndü ve kordonları önden sarktı oysaki 13 de 1 gün önce kontrolüm vardı hersey yolundaydı demkki nasıp buymuş bebeğimde bende iyiyiz cok şükür