Merhaba arkadaşlar ben bir hafta önce sezeryan ile bebeğim dünyaya geldi :) ilk günden sütüm geldi sadece b kere mama verildi hastanede bebeğime şekeri düşmesin diye . Eve geldik ilk günler göğsüm sert ve büyüyordu . Emzirdikçe rahatlama oldu . 7. Günüm ve göğsüm sanki küçülme oldu evet süt geliyor ama şişliği sertliği azaldı şu an göğsüm yumuşak sizce normal mi ? Sütüm yeterli mi ?Tecrübeli anneler lütfen yardımcı olur musunuz ?