EceVardar
Seydaalp
yaren123
Yogurtlupilav
aesma
Arkadaşlar 9.8.2018 de miyoptan dolayı sezaryen olmuş biriyim . Kesinlikle çıkartıyorlar bilginiz olsun! Hatta asansörde aklıma geldi çıkarmadığım lens kutumu eşim koşa koşa gidip getirdi.ameliyathane girişinde çıkardım :) siz demezseniz fark edilmez ama ilaç fln verdikleri için riskliymiş. Bu arada ben lenslerimi duşa denize girerken bile çıkarmayan biriyim oyüzden asla bişi olmaz demeyin.
Göremiyorum falanda demeyin sağ 7 sol 8 derece miyopum sırf bu sebeple retina yırtılması riskim yüksek diye sezaryen oldum. Şuan gaz sancısı ile uğraşıyorum ama normal yapmış olsaydım belki de kör bir lohusaydım :/ eğer sizde de miyop varsa göz doktoruna gidin ve kesinlikle doktorunuz ile görüşün.
Hepinize kolay doğumlar ☺️