Busenr 38+2 de 3400du bebegim benim 2 cm acikligim varmis 3.gebeligim ikisi normaldi doktor suni sanciula başlatalım dedi ama ben kendi sanci mi beklemek istedim şuan 39+0 im ama hala gelen giden yok ne yapicam bilmiyorum benim öteki dogumlatimda geç olmuştu ama bunda 4 5 gündür 2 cm açıklıkla geziyorum