Kızlar bugün 11. Haftaya girdim şükür ama kaç gündür kasıklarımda değil karnımda değil o ikisinin ortası ağrıyordu doktora gittim bişey yok diyorlar ama ağrı geçmiyor ayakta durunca çoğalıyor şimdi de karnıma ağrı girdi ve karnıma dokununca canım yanıyor acaba bebek büyüyor falan ondan mı böyle bir durum yaşayan oldu mu ?