Evet bende sonunda şükür sağsalim doğurdum Doğum hikayemi anlatmıcam kimsenin kötü etkilenmesini istemem cünkü ben ölümlerden döndüm Allah beni ve bebegi şükür kurtardı ve sonra sagolsun daha önce detaylı ultrosona girdiğim iyi bi bayan doktorum vardı özel de hic bi hastene kabul etmedi beni riskten dolayı tek özel Tınaztepe kabul etti torbalı Gönenç hanım beni ve bebegimi sağsalim çıkardı sezeryandan şükür tek söylemek istediğim lütfen çevrenizi dinlemeyin hangi Doğum şekline müsaitseniz onu yapın ve yüksek tansiyon hastasıysanız ve bebeginizin suyunda azalma varsa asla normal diye diretmeyin catınız darsa da benimkisi Öner’i ben diretmedim normal icin cünkü benim icin cok riskliydi benim eşim ve devleteki doktor direti normal diye ama son anda fenalaştım eşimde son anda anladı özel tınaztepeye yetiştirdi şükür kurtulduk söylemek istediklerim bukadar