AselinAnnesi22 1haftadir geceleri geç yatıp öğlen 1 2 gibi kalkıyorum bebeğime birşey olur mu çok merak ediyorum
Handan_65 AselinAnnesi22 Uykudan bişey olmaz diye düşünüyorum cünkğ bnde öyleyim saat 3 e geliyor tık yok
Mehtap_93 AselinAnnesi22 bende öyleyim gece 3-4 gibi yatıp öğlen 1 gibi kalkıyorm kısır döngü gibi oldu kıramıyorum :) bazen erken kalkabiliyorm bişey olmaz merak etmeyn ne olcakki
Astral ogluileannesi yatmadan önce süt içip yatın bence birazdan yatıcam az önce içtim çünkü akşam 7 de yemek yiyoruz arada atıştırsakta aç kalıyoruz öğlene kadar en azından süt uykuda götürür 😁
emelsena Didem4957 ay bende aynı durumdayım ya. Şuan ayaktayım mesela. Acıktım yoğurt yiyorum. Sürekli bi açlık hali 🤨
Astral Mehtap_93 yalnız değilmişim alarmı 11 e koyuyorum yinede yok 12-1 den aşağı kalkamıyorum 1-2 saat de olsa az uyuyup yataktan kalkmak imkansız gibi alarm erteleyip duruyorum çok sıkıldım bu durumdan 😞
nazlisucan AselinAnnesi22 uyanık olduğunuz sürede alın besinlerinizi. Bende geç yatıp geç kalkarım yeme düzenimi ona göre değiştirdim.
Tugbaa2937 AselinAnnesi22 Aynen yatamıyorum. Sıkılıyorum sabahta 7:45 kalkmak zorundayım. Çocuğun okulu var.
Bktece AselinAnnesi22 bende öyleyim bişey olucagini sanmiyorum 30 haftaligim suan çok şükür oğlum sağlıklı 🙏🏼
Melek_29A Loresima00 bende de var kullandığım ilaclarda ayaklarımı yakıyor birde sicak basması var ayağımda hic dalamiyorum uykuya ancak soğuk tut.qya çalışarak dön Allah dön ya
Astral AselinAnnesi22 bende aynıyım hatta başlığı görünce aha ben dedim girdim ☹️ Ama bişey olmaz ya ne olacak ki tek bildiğim anne hamileliğinde geç yatınca çocukta doğduğu zaman gece pek uyumuyomuş herkeste böyle olcak diye bişey yok tabi
Lyra AselinAnnesi22 Bende öyleyim sabaha kadar oturup gündüz öğlene kadar uyuyorum bu geceerken yatop.sabah kalmicam dedim saat 3 yine uyandım