omeragah Kızlar erken doğum riskim var o yüzden ciğer geliştirici iğne verdi doktorum , ilk dozu Pzt ikinci dozu salı vurdurdum çok oynayan bebeğim bugün 2 . İğneden sonra hareketi yok benim gibi olan var mı çok korkuyorum
bykarakan omeragah bende ciğer geliştirici vuruldum 2 şer tane toplam 4 doz ama kızım zsten hareketsizdi hareketleri mom değişmedi fakat doktorum söylemişti hareketlerde azalma olur korkma takip et diye bu arada ben 33+4 de vurdurmştm
ftm27 omeragah benimde erken doğum riskim olduğunu söylemişti doktorum ciğer geliştirici iğne vuruldum benimde bebeğimin hareketleri azalmıştı ama korkulacak bir durum yok eğer ki hiç hareketi yoksa mutlaka doktoruna başvur ama hafif de olsa hareketleri olur merak etme 🌸
Rainbow0126 omeragah ikinci soz sonrası hareket azalıyor. Benim de öyle oldu benim bebek 1 gün sonra hareketlendi baya. Ama doktorum üç güne kadar bu şekilde olabilir demişti.
bykarakan devam ediyordu 36yı zor bekledş kızım doğdu ama şükür sağlıklı neredeyse 4 aylık olacak. Ciğer geliştirici in sayesinde girmedi küveze kilosuda azdı 2.5 doğdu ama 2.2 e düştü