RumeysaNur34 Kızlar ben dün 32+0 da rapor aldım edevletten baktım çıkıyor raporu da muhasebeciye gönderdim şimdş yapmam gereken başka birşey kalıyormu birde bazıları 32 haftanın dolması gerekiyor yazmış şart mı ben 32 bin başında almış oldum
Edahoso RumeysaNur34 benim kuzenim de 31+2 hastaneye gittiler bu rapora başvurmak için 32 olunca gel dediler Pazartesi tekrar gidecek. Yani seninki doğru 32+0 kabul ediliyor. En az öncesinde 3 aylıkta sigortan varsa ödemeyi doğum sonrası alırsın.
Zaferesra0204 RumeysaNur34 32.haftayi doldurmana gerek yok canm acaba ne kadar olcak dogum parasi bende merak icindeyim 🙂
RumeysaNur34 Clostiridium yani başka birşey yapmaya gerek kalmıyor 32+0 da olsa kabul ederler değil mi canım 😊
RumeysaNur34 Anne-anne 4A/4B işgörmezlik raporu ödemesi görme yazıyor ona tıkla rapor yazıyor orada çıkıyor canım
RumeysaNur34 Zaferesra0204 bu sene yengem ve kardeşim aldı canım 9000 küsür seneye 10bin olur diyorlar 😊
RumeysaNur34 Sh_erdogan 4A/4B işgörmezlik raporu ödemesi görme yazıyor ona tıkla rapor yazıyor orada çıkıyor canım